Edaesila Cok normal birsey endiselenme canim
Bende yasadim cok hala bile arasa yasiyorum 36 haftaya yaklastim. Kılcal damarlar catliyor senin haftalarinda benimde cok olurdu oyle sakir sakir kanamazdida burnumu silince falan anlardim. Tabi yinede doktoruna sorabilirsin icini rahatlatmak icin.