Merhaba. Tup bebek tedavisiyle ikizlere hamile kaldim. Ama ne yazik ki 4 gun once kanama ve regl sancisi gibi sanciyla birlikte bebeklerimin birini kaybettim. 4.6 haftalikken. Simdi ara sira kirmizi ve bordo arasi cok az kanamam oluyor . Cox korkuyorum diger bebege bir sey olmaz dimi? Kizlar boyle bi durumla karsilastiniz mi? Kanama kesilmedigi icin doktorla konustum bu gunde iyne yaptim . Ne zamana kadar iyne kullanicam cok uzucu bi durum Allah her keslere kolay hamilelik nasib etsin. Belim ara sira cok fena agriyor. Ara sira rahmime sanci iyne batiyor. Bi sag bi sol . Stres yapmaktan uyku duzenim bozuldu 😓😓