Dün bebeğimde gelişim geriliği olduğu için mecburi sezeryan ile doğumum gerçekleşti sonda takılıyormuş sonramı bir defa boşalttılar sonrasında akmadı böbreklerim ağrıdı idrar falan yaptım geçti sandım ama bugün böbrek ağrısından duramıyorum benim gibi olan var mı?