Zeyneep1919 ben kızımdayken dediğiniz gibi hamilelikte hiç içmedim. Keza şuanki hamileliğimdede öğrendiğimde hemen bıraktım ama kızım doğduktan sonra içerim diye düşünüyodum en azından günde bir adet çok stresli ve sıkıntılı bir hamilelik geçirmiştim çünkü. Fakat sonrasında kızımın yüzünü görünce ben ona nasıl bu kötülüğü yapayım diye yine içemedim tam 1,5 sene daha . Doktorda keza bana demişti ki sen sütüne karışmıyor sanabilirsin ama tam tersi tadını bile etkiliyor. Ve yavaş yavaş bebeğine uyuşturucu gibi nikotin enjekte ettiğini düşün dedi. Yani süte geçiyor nikotin bilginiz olsun araştıradabilirsiniz internette. 1,5 sene sonra emme sıklığı çok az olduğu için günde bir iki adet içtim ondada sütümü sağıyodum bir sonraki sütümü veriyodum.bir kaç ay sonra bırakmıştı zaten bebeğimde emmeyi. Hakkınızda hayırlısını diliyorum ama en önemlisi sağlık diliyorum.