bilgeeS bebeğim emzikle uyudu hiçbir sorun yaşamadık. Emzikle uyuyan bebeklerin (Allahım esirgesin) ani bebek ölümlerinin daha az olduğu yapılan araştırmalarla ortaya çıktı. 8 aylık oğlum var meme reddi de yaşamadım. İlk başlarda dalınca ağzından alıyordum ama sonradan zaten kendi atmaya başladı. Yine de bunlar sadece kendi tecrübelerimden ibaret olup bir öneri değildir. 🌸