Merhaba arkadaşlar biraz uzun olabilir. Sabah 7 de karın ağrısı ve su gibi ishalle sürekli tuvalete gittim.
Öğlen kasılmalarım da başlayınca acil kadın doğuma geldim fakat bir parmak açıklık ve düzensiz sancı çıkınca eve geri yolladılar saat 15.30 civarı falan. Tabi sancılarım devam ediyordu 7 dk da bir 6 dk da bir ama regl ağrısından x10 7 ye doğru yemek yedik artık 2 dk da bir sancılarım olmaya başlayınca eşim ve annem koluma girip hastaneye götürdüler saat 8-8 buçuk civarı bana kalsa hala evde çekerdim. Sekiz buçuk da 20-25 dk nst bağlandım doğum sancım düzenli çıktı açıklığım 3 cm di hemen doğumhaneye aldılar,üstümü giydirip tekrar nst bağlayana kadar 5 cm olmuştu,2-3 kere daha sancı gelince çatala aldılar 8 cm olmuştu benim ikinci doğum olduğu içinde hızlı ilerledi muhtemelen, daha sonra 4-5 ıkınmada kızım kucağımdaydı tarifsiz bi duyguydu tüm acıların bittiği sadece kızımın kafası yukarda olduğu için kesik atıldı ama doğurduğum için onu göz ardı ediyorum.. hayırlısıyla herkes sağlıklı sıhhatli bebişini kucağına alır inşallah 🙏