İlk gebeliğimde kızım o kadar naifti ki şöyle bi kaç kere pit pit vurur dururdu. Allah’ın gücüne gitmesin iyi bir şey mi kötü bir şey mi onu da anlamadım ama bu gebeliğimde oğlum hiç durmuyor bi yürürken çok hareket hissetmiyorum bi de uykuya daldığımda. Oturduğum ya da yattığım anda hareket başlıyor saatlerdir yatağın içinde uzandım yatıyorum asla durmuyor kımıl kımıl sürekli hareket halinde. Sabah uyanıyorum ben uyanınca o da uyanıyor yemek yiyince aynı şekilde.
32.haftadayim bebeği bu kadar hareketli olan var mı içinizde? Bu tuhaf bi durum mu hiç anlamıyorum