bilgeeS gülerek büyüt canım bir bebek gazı varsa açlık varsa altı kirli ise huzursuz olur her beslenme sonrası gazı mutlaka çıkar alt gaz başka mide gazı başka mide deki gaz çıkmaz ise bağırsağa iniyor işte o zaman gaz sancısı başlıyor gaz masajı yap avucunun içine koy göbeğinin hafif hafif sık bırak sık bırak bağırsakları çalışsın kimyon iç sen deki gazı da alır sayfaya girip bakarsan bir arkadaşa yazdım süt için neler yapması gerektiğini