Demetesen2017 Kızlar vajinal enfeksiyon yogun geçiripde erken doğum yapan varmi 26+2yim erken doğum riskim var enfeksiyondan dolayı okadar ilaç kullanıyorum.doktor kontrollünde hiçbir şekilde geçmiyor varsa bilgilendirirmisiniz
gzm_42 Demetesen2017 bnde 25 haftalıktan beridir çekiyorum bu vajinal enfeksiyonu şuan 34+3 haftalığız yarım saat önce tek kullanımlık toz içtim gene enfeksiyon için malesef bazen geçmiyor bu kaçıncı icisim
Demetesen2017 Maşallah doğumun yaklaşmış keske bende 30 u hayırlısıyla görsem bide suyumuz biraz fazlaymış benim 3 gebeligim ama hepsi birbirinden farklı oluyor akıntı beni mahvetti umarım geçer 😊
denizleo09 İlk gebeliğimde enfeksiyon yüzünden 33.haftada doğum yapmıştım çok şükür sağlıklı kızım kocaman oldu ama şimdi bu gebeliğimde yine aynı sorunları yaşıyorum 32.haftadayim ne yaptıysam kurtulamadım bu enfeksiyondan
Demetesen2017 denizleo09 benim gibimiydi vajinal enfeksiyonmuydu senin de canım bende aynı sorunları yaşıyorum diğer dogumumda da enfeksiyon vardi ama senin nasıl oldu doğumun nasıl başladı yani belirtiler neydi
Demetesen2017 Guzelanne56 vajinal enfeksiyon var sürekli ve yoğun ve kokulu rahatsız edici mantar yok çok şükür
denizleo09 Demetesen2017 evet vajinal enfeksiyondu :( bir anda suyum gelmişti sancım vs hiç olmadı suyum çok gelince ciğer geliştirici vurup doğuma almışlardı
Demetesen2017 Handeaslan39 denizleo09 çok geçmiş olsun canım rabbim birdaha yaşatmasın inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi