Ee11 bütün 35 haftalıkların sancısı var sanırım benim 34 den beri erken doğum riski sancılarım ağrılarım var. İki gece hastanede yattım biraz hafiflettiler sancıları,açılmam yok ama çok ağrım ve sancım var. Karnım kaskatı.grip oldum,basurum çıktı kaburgalarım ağrıyor. Sıfır uykuyla duruyorum uyuyamıyorum çıldırma noktasındayım ilk gebeliğimde çok rahattım , şimdi nefes bile alamıyorum. Kilo vermişim ayrıca son ayında kilo veren gebe olurmu oluyormuş demekki