Gzemmsvr belki geç döllenme olmuştur bunu doktorunuza danışmanız daha doğru olur ayrıca son adet tarihinden hesaplansada örneğin SAT a göre 4 haflatık hamileyseniz bebişiniz 2 haftadır sizinle demek oluyor o yüzden genel olarak SAT tan bakılır ama bebeğin gelişimi farklı gidebilir 2 hafta ileride veya 2 hafta geriden gelebilir bunlar normal diyebiliyorum 2 haftadan fazla olursa sorun olduğunu düşünüyor doktorlar kızımda 1 hafta ileriden gidiyorduk o zaman doktorum söylemişti tam haftanızı ve bebeğinizin gelişimi hakkında en doğru bilgiyi doktorunuzdan alabilirsiniz 🥰