simqe35 Merhaba arkadaşlar, 30 haftalık gebeyim oğlum olacak nasipse. Hala isim bulamadım. 😔 İçime sinen bir isim olmadı. Önerilerinize açığım.
LeylaEla simqe35 Biz Ayaz ve Eren arasında kalmıştık ☺️ inşallah şubat ayında doğumum kesin Eren koymayi düşünüyoruz
Kbraaa19999 simqe35 ilk oglumun adı egehan 2. Hamileligim nasipse ocakta dogum olacak alparslan koyacagim
Aslerv Bende çok kararsızım hala bulamadım Ömer ve erdem ismi biraz sıcak geliyo kızımın adı ervanur onlada uyumlu olsun diye erdem düşünüyorum sizce?
GrkmDmn Busra_28 Ben kızlık soyadım olduğu için koydum ama ben koyduktan sonra herkes çok yaramaz olur Topraklar dedi 🤣 Ama aksi oldu şükür ki. 🧿 Çok uyumlu,merhametli ,özgüvenli ve söz dinleyen bir çocuk 🤲🏻 tabiki erkek çocuğu olduğundan hareketli ama asla yaramaz diyemem.
Demedo Erkek çocuğuna isim bulmak niye bu kadar zor ya 😅 biz bugün kura çekmeye karar verdik çünkü 30. Haftadayız hala ismi yok yavrumun 🤣 Sağlıkla doğsunlar inşallah
Nesonunbeybi Demedo siz yine kura çekecek isim bulmuşsunuz benim içime sinen hiç isim gelmiyor aklıma 😰
Demedo Nesonunbeybi Kaan Cihangir Yiğit Bu isimler arasında gidip geliyoruz dün yine kura çektik sonucundan yine emin olamadık ve havada kaldı 🤣 hala ismi yok
Kbr12345 simqe35 bizim oğlumuzun adı Yiğit Salih olucak inşallah yiğit bir delikanlı ve Salih bir evlat olur inşallah
Bercisss 35 haftalığız bizde Kutay ismine karar verdik hem türkçe kökenli hem anlamı güzel bence düşünebilirsiniz 🥰
HuzurDenizim Merhaba 🌺😊 sağlıkla alın bebisinizi kucağınıza inşallah Kerem Kayra Deniz Akay Arın Selim Bunlarda şuan için benim favorilerim fikir olsun 🌺