Vlog1345 ayaarenn Allah bebeğinizi size bağışlasın insallah. Bebeğiniz iyileşince bu işin peşini bırakmayın. Sizi resmen bile bile tehlikeli olmasına rağmen normal doğuma zorlamışlar.
ayaarenn Vlog1345 çok teşekkür ederim şikayetçi olacağım zaten belli ki şikayet etmediler hiç o yüzden böyle cesaretliler
littlemiddle Çok geçmiş olsun, inşallah hiçbir sorun yaşamadan kucağınıza alırsınız 🙏 Ben sırf bu ihtimal yüzünden vajinal doğum istemedim.
Bergamot ayaarenn çok çokk geçmiş olsun sağlıkla kavuşursunuz inşallah bebeğinizle 🙏🏻 ama lütfen bebeğinizle kavuştuktan sonra bu işin peşini bırakmayın. En ufak risk ihtimalinde dahi sizi hemen sezaryene almaları gerekirdi.. 😔
Hamileanne ayaarenn merhaba çok üzüldüm komşumun başına geldi aynısı beyinde hasar kalmadı çok şükür sadece yaşıtlarına göre biraz geride oda zamanla geçicekmiş doktor öyle söylemiş çok geçmiş olsun 🙏🏻
ayaarenn Merhaba herkese hepinizi iyi dilekleri için çok teşekkür ederim bebeğim yoğun bakımdan çıktı evimizdeyiz 3 gündür şu anlıkta beyninde bir sıkıntı yokmuş ama düzenli kontrollere gideceğiz inşallah bir şey çıkmaz hiç