newmommmyy2 perihankrkya ayy ne güzel az kalmış sizin siz tadını çıkarın son haftalarınızın boşverin geçmesin 😂😍😍😍❤️ biz daha yolun başındayız
Sulearas newmommmyy2 cok erken ogrendıgınız ıcın. Ve bence hıc bır hftadan ıtıbaren gecmıyor dusunmeyon Uras bulun kendinize baska yoksa gecmez ben sımdı 32 haftlık oldum ama gevmıyor sankı
newmommmyy2 Sulearas sizinde az kalmış ne güzel bana o haftalar o kadaaaaar uzak geliyor ki 🥹 sağlıkla kavuşun yavrunuza inşallah 😍
Meltemm21 newmommmyy2 bende 3. Haftada öğrendim hamile olduğumu şuan 33 haftalık hamileyim sanki 1.5 yıldır hamile gibi hissediyorum kendimi ilk haftalar bulantı ve halsizlik vardı şuanda da aynı belirtiler var sürekli yürüyorum eve gelince ağrıdan uyuyamıyorum
Sulearas newmommmyy2 insallahhh sizde sağlıkla kavusun insallah Allah’ım saga saglım kucagıöıza almayo nasıp Etsin hep herkese dua edıyorum evlat bekleye evlat dogum bekleyen dogum da kolaylık versın rabbım sagşıklı olsun cocuklarımız
newmommmyy2 Tutaste_ inşallah inşallah şu bulantılar halsizlik bi bitse gitse rahata erecek gibiyim aslında ama 😅
Tutaste_ newmommmyy2 aman her hafta kemdine özel yat dinlen bol bol ben yemeği zor ediyodum cidden hamile oldugumu bilmeden eşime artık şu yemeği yaptıgıma dua et diyodum halsızlıkten
Minnaksever newmommmyy2 ilki benim de aşırı yavaş geçmişti şimdi kızım olduğu için ikinci jet hızında gibi geldi 😁
Hatceninblog newmommmyy2 bende beta 93 ken öğrendim geç döllenmeydi, asla geçmeyecek diyordum şuan 35+3 oldum günler o kadar çabuk geçiyor ki anlayamadım asla, o yüzden tadını çıkar derim bu haftalar baya yorucu 🥹🫶🏻
gzm_42 newmommmyy2 34+3 haftalık olduk geçmiyor zaman 1 2 haftam kaldı ama bu bana 2 ay gibi geliyor resmen 🥺