ayseyal Hanımlar merhaba. Memuriyette çalışabilir raporu 31+… haftada mı alınıyor yoksa 32.hafta dolduktan sonra 32+… haftasında mı alınıyor? Benim bulunduğum şehirde randevu almak çok zor o yüzden en az 10gün öncesinden randevuyu buna göre ayarlamam lazım.
eslemcagla ayseyal arkadasim 31+5 de aldi bende sali gunu gitcem 31+5 olcam 32 haftaya bulamadim randevu malesef 32. Haftamda doktor jinekoloji bolumunde olcaklar umarim alabilirim
Esum48 ayseyal ben 33+2 de aldim 33 den once aliniyor mu bilmiyorum sonrasinda aldim da ama ben ogretmenim zaten 32.hafta da okul kapandigina denk geldi ondan cok sorun olmafi belki
Turkan35 ayseyal tam 32+0’da raporu kurumunuza teslim etmiş olmanız gerekiyormuş. Ben de tam o gün aldım
ayseyal Esum48 aslında bende öğretmenim günü kaçırmak istemiyorum. Eğer raporu kaçırırsan mecburi izne ayrılıyorsun dediler o yüzden tedirgin oldum kimi 31 kimi 32 bitince al diyor
RiRi22 Ben geçen kontrolde 31+5 iken çalışabilir rapormu aldim. 32 haftanin içinde oluyoruz bu durumda buna göre ayarlayabilirsiniz