yagmurus pinaarrylmz iki bebeğimde de hametan kullandım hâlâ da kullanıyorum gayet de memnunum sebamet kullandım memnun kalmadım ve Dalin de aynı şekilde pişik yaptı ama deneme yanılma yoluyla size iyi gelen kremi bulabilirsiniz
Zezezeynep pinaarrylmz Bepanthol çok güzel geldi ilk çocuğuma Sebamed pek işe yaramıyor gibiydi denemek için almıştım iki iye yine Bepanthol kullanacağım anında etki ediyor kızaklık görür görmez sürünce hemen geçiriyordu
Sumisali_ pinaarrylmz ilk bebeğim de hiç birşey pişiğini geçirmedi taa ki mustela ile tanışana kadar 1 gün bile sürmedi geçti 22 aylık hala ufacık kızarsa kullanıyorum.İnşallah gerek olmaz ama olursa ki ikinciye de onu kullanamaya devam edicem.
ezooezz Arkadaşlarım mustela önerdi bir de weleda. Ben mustela aldım ama henüz kullanmadım tabi bebişi bekliyorum.
melekmi22 Sumisali_ ya benim kızımda çok bir pişik yok ama biraz kızarık ve geçmiyor pişik önleyici kremi çok iyiydi ama her gün kullanmadım aşırı kızarıklık oldukça kullandım iyi geldi her gün düzenli kullansam geçer mi acaba kızarıklık pişik kremi değilde pişik önleyici krem sanırım hee gün kullanıma uygunmuş bilginiz var mi
Esum48 Rukiisss sudocremi kullanmayin canim. Doktor bize kullanmayin dedi kivami cok yogun ve cildin hava almasini engelliyomus bu yuzden. O en son raddede kullanilir dedi yar aolduktan sonra. Onleyici olarak bepanthol onerdj
melekmi22 pinaarrylmz iva natural pişik önleyici krem hayatımda böyle güzel bir krem görmedim kendime dahi kullandım öyle güzel öyle güzel ki kizim pisik olmuyorsa hep o krem sayesindedir suan sebamed var elimde yani bitse de yeniden iva natural alsam diye bekliyorum
Sumisali_ melekmi22 tabi ki kullanabilirsiniz hatta her altını açıp kapamanızda kullanabilirsiniz bir sorun olmaz.kızarıklık geçene kadar devam edin sonra günde bi kaç kez kullanırsınız.
melekmi22 Sumisali_ ben yine de çok güvenip her gün kullanamadım her ne kadar doğal içerik dahi olsa taze anne olmak böyle sanırım ya da ben herseyden korkuyorum 🥲 çok teşekkür ederim ❤️
Sumisali_ melekmi22 rica ederim çok normal böyle hissetmeniz ama insan öyle görünce de dayanamıyor işte hemencik geçer inşallah 🤲🌸
Rukiisss Esum48 evet kıvamı çok yoğun o yüzden aşırı değilde az miktarda sürülmeli benim yengem kullandı aşırı iyi bepantole bin basar kıvamlı olduğu için hâliyle az kullanıyorsun buda uzun süre yetiyor çok surersen zaten kıvamı yoğun tabiki cildin hava almasını engeller o yüzden ne kadar kullanacagini bilmek gerek