Şuan 26+4üm Ekimin 10unda randevumuz o zaman yazarım bende . En son bir ay önce gitmiştik ama kilosunu hatırlamıyorum şimdi burda 1 kilo üzeri olanları görünce heyecanlandım. Kızım iki kilo doğmuştu (38+1de doğmuştu ama gelişimi 34 teydi) şimdi oğlum olacak çok merak ediyorum o yüzden 🥲