Zehramecek1 Kızlar hayırlı akşamlar herkese 14+4 hamileyim. Sanki kıpırtı gibi bir şey hissediyorum bu akşam sizce olabilir mi böyle bir şey bu arada 2. Gebeliğim 1.5 yaşında oğlum var unutmadım yani o hissi 💝
KurabiyeninAnnesi123 Zehramecek1 bagirsak haraketidir cnm rahim yukari ciktikca organlarmz yer degiştiriyor dokunma seyirme gibi gelebilir sana bebeginin haraketlerini tam hissetmeye başlayinca aradaki farki anlicaksindir🥰
Nhrr Zehramecek1 benimde ikinci hamileliğim zayıfım bide bende hissediyorum 15. Haftadan beri herkes gaz dedi doktora sordum hayır bebek dedi. Muayene olurken çok hareket etti aynı şeyler oldu o zaman emin oldum bende. Dediğiniz gibi o hissi bildiğimiz için ayırt edilebiliyor.