Kızlar 9 eylül adet günümdü 3 gün sürdü adet bitiminden bi 5 gün sonra aşırı derecede göğüs ağrısı başladı hala devam ediyor 2 gündür de kasık ağrısı var ovülasyon testi yaptım acaba yumurtlamamı diye ama test negatif acaba adet bitiminde yumurtladım da tuttumu diye düşünüyorum aklımı alamıyorum adetimede daha 2 hafta var böyle olan varmı acaba tecrübesini paylaşırsa çok mutlu olurum