37+1im şu an. İki gündür karnımın sağ tarafında toplanma gibi baskı hissediyorum aşırı kasılıyor hareket edemiyorum bu 2 dk falan sürüyor sonra geçiyor. Günde 4-5 kez oluyor bu sancı mı acaba? İlk gebeliğim olduğu için anlayamıyorum tam. Ve gün içinde vajinamda baskı hissediyorum. Sancı kasıklarda mı olur karında mı? Doktora git diyenler olacaktır gidicem zaten cuma günü öncedem deneyimli annelerden fikir almak istedim