Sevgili tahmini yapann anneler burdaa tutmadı vs dıye paylaşım yapann güzelll annelerimiz sadece paylaşmak için post açıyorlar hani şu denildi bu cıktı demekk icinn yoksa kimsenin sizdenn hesap sorduğu yok nedenn tutmadı nedenn yanlıs tahmin ettiniz dıye kimse sizden hesap sormuyor hemenn biz doktor degilız diyip cikısmayın 😅bu tabıkı de bır hisiyatann bir tahminde fazlası degil bunu hepimiz biliyoruz sadece kendini çok kaptırıp fazla baglanlar bir kac kısı olabilir o kadar tesekurler 🥰🥰🥰