Ikosa Merhaba! Hanımlar ben 21 haftalık gebeyim. Enfeksiyon sebebiyle doktorum fitil verdi. 2 gündür sabah aksam kullanıyorum ama kullandıgımdan beri cok hareketli olan bebişin hareketleri zayıfladı😔 içim hiç rahat degilbebege herhangi bi zararrı olabilir mi sizce ??
melissannesi Ikosa bende kullandım Offf enfeksiyondan nefret ediyorum ikidir tekrarlıyor benm napacamı şaşırdım artık😞
sonsuzmasalim Ikosa bendede mantar vardi 3 gün boyunca fitil kullandim sabah aksam hic bir sorun yasamadim bebek haraketlerindede bir sorun yoktu. sen daha 21 haftadasin orda normal bebegin haraketini bir iyiyi bir az hissetmen 😊
Yenianneyimmm Ikosa bende 36 haftalığım akıntım çok oluyor dr fitil yazdı iki gün kullandım bende hareketlerinin azaldığını farkettim bıraktım onun yerine elma sirkesi ve suyu karıştırıp günde 2 kez sürüp 15 dk bekle yine biraz daha iyi oluyor
Kerem2014 Ikosa akıntın ne renk canım benimde sarı akıntım yoğun olarak geliyordu doktor banada verdi şükür daha iyiyim senin akıntın ne renk acaba
melissannesi Ikosa evet hatta ben haraketini hissetmiyoruma kapıldım ama çlk şükür iyiymiş ben huylandm galiba
NeeSalman Bende enfeksiyon nedeniyle 3 gece yatmadan kullandım ama Bebek hareketlerinde bir değişiklik sezmedim canım
Ikosa Yenianneyimmm bende bıraksam diorum ama o zamanda agrıdan duramıcak hale geliyorum. Yaptıgın tarih hemen işe yaradı mı cnm
Yenianneyimmm Ikosa evet 👍🏻 ama tamamen kesilmedi biran önce doğursam da kurtulsam bu akıntılar falan çok kötü ya dolapta kıyafet kalmadı bide çok tahriş olmuşsa iç çamaşırı giyme bi süre ben öyle yaptım yumuşak eşofmanlar falan giy daha iyi olur inşallah
Erham Arkadaşlar doktorlar size ve bebeginize zarar verecek bir ilaç vermez egee ilacı keserseniz o mikrop bebeğe daha çok zarar verir ve enfeksiyon bulaşan bebeklere neler oluyor bence bunu araştırın ve ilaçlarınızı bırakmayın. Hareket yavaşlamış olabilir ki bu haftalar hareketleri zaten daha yeni hissetmeye başladığımız haftalar biraz psikolojik de olabiliyor. Enfeksiyon çok zararlı bir şey. Lütfen biraz daha dikkat edelim ilac kullanımına. Zaten gerek olmasa doktor ilac vermez
Ikosa Erham aynen cok haklısınız bende hepsini kullanıyorum ama benim bebegim cok hareketliydi sabaha kadar tekmeleri uyutmazdı birden kesilince panik oldum 😞 ilk gebelik olunca herseyden korkuo insan haliyle 😒
Ikosa Kerem2014 ben gece bide sabah kalkarken cok agrı yasıyordum. Bacagımı kaldıramıyordum. Enfeksiyon cıktı ondan verdi bu agrılar bu haftalarda normal degil die 😕
Ikosa Yenianneyimmm inşallah cnm cok sagol. Allah hepimize bebegini hayırla kucagına almayı nasip etsin 🙏