Bebikk_10 canım bence iyi doktor seçin, çünkü bende 40 çıkmadan yaptıracaktim, araştırdık biraz bir tanıdığımız doktor 40 çıkmayan bebeklerde daha pipisi gelişme aşamasında oluyormuş, kesilecek olan eti daha net belli olmuyormuş, o yüzden 1 yada 2 yaşına kadar bekleyin demişti, gerçekten pipisi çok küçüktü ben demiştim eşime bunun neresi kesecek diye, ama şimdi 3 yaşında oldu artık o gereksiz et kendini belli ediyor, bence iyice düşünün öyle yaptırın