TaleWind 4+5 de vajinal ultrasonla görmüştüm ben keseyi canım cumartesi 6+1 olacağım kalp atışı için gel dedi doktor inşallah duyabilirim seninde belki karından gözükmeyebilir ama vajinal gözükebilir bence normal yolla hamile kaldıysan erken gitme ben tüp bebek tedavisiyle hamile kaldığım için doktor ne derse onu yapıyorum şimdilik