Evet kullandım bir iki kere sonra tekrar gittim aynı hala kalın kürtaj dedi bende kabul etmedim sonuçta lohusayım ve benim kanamam olacak kırk gün belki daha fazla kırkımız çıktıktan sonra başka bir doktora görünecem ve bebeğime de bişey olmadı çok şükür size beden yazdı bu ara da