Sznsuzi
Nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama ben Tuzluçayır NATOMET hastanesinde Taner hocaya takipliyim doğum paketi aldim.Bu kadar naif bu kadar güzel bir doktor bilmiyorum ben cok seviyorum kendisini ustelik cok ilgili herseyimle kendi ilgileniyor sekteri desen ayrı tatli ablam gibi oldu her konuda cok hasssa davraniyorlar hep pozitif bir insan ben suan 37+4 um çatı muayenesi yaotim normal doguma uygun gördü bebekte kanalda oldugu için bekliyoruz inşallah dogumumu Taner hocan yaptıricak.Ben doktorumu bırakmak istemedigim icin İstanbul’a esimin yanina bile gitmedim burda annemin yanında dogum yapip gidicem.