Xceyyydd bende de var ya 5 yaşımda dizlerimde başladı şuan sol yüzümde var.. diş ağrısı gibi bi ağrı dişçiye gittim KBB ye gittim nörolojiye gittim ağlaya ağlaya hemde, hiçbiri bişey bulamadı en son romatolojiye gittim 13 tüp kan verdim iltihaplı romatizma olabilir ama seni makinelere sokamıyorum dedi eve geldim… hamileyken romatizmaya tek çare doğumu beklemek canım maalesef şuan içinde olduğun durumu çok iyi anlıyorum