Nhrr Enmomy kullanın ihmal etmeyin erken doğuma sebep oluyor idrar yolu enfeksiyonu. Günlük 3 litre den az su içmeyin geçer inşallah.
Latifeee77 Enmomy yoğunluk tek tarafta genelde bebeğin olduğu tarafta oluyor diyorlar sizde öyle feğilmiydi
Enmomy Bende de öyleydi , sürekli idrara gidiyordum , yanma , kaşık ağrısı oluyordu , doktora gittiğimde enfeksiyon kaptığımı söyledi . İlaç verdi ama kullanmak istemedim , bol su içtim o şekilde atlattım. Şu an 21. Haftadayım daha sonra çok şükür olmadı
Latifeee77 Enmomy bende aynı şeyleri yaşıyorum şuan bendede enfeksiyon var ama benim yoğunluk solda sol kasık sol bacak bu şekilde
Enmomy Latifeee77 hareket edince korkunç ağrıyordu , kötüyse kadın doğum doktorun bir ilaç yazsın . En önemlisi dinlenerek atlatman