İç karnınızın büyüklüğü küçüklüğü ile alakalı bir durum . Doktor herhangi bir şey söylemediyse bebeğiniz sağlıkla büyüyordur 🙂 ben hamile kalmadan önce bile göbeğim vardı iki buçuk yıl boyunca sürekli hamile misin diye sorularla karşılaştım 😓 bu durum daha çok sıkıyor canını,