1Ali Bugün muayene biraz karışık geçtiği için arada kaynadı gibi oldu yorum yapmadı nst hakkında, anlayan var mı acaba sonucumu atsam
1Ali Tugcecimbisn bir şey daha sorabilir miyim? Hangi değer aralığında olması lazım ve sıklığı nasıl olmalı, mesela benim nst de sıklık nasıl düzenli mi , bilmiyorum merakta ettim açıkcası çok soru sordum ama kusura bakmayın🥹
Tugcecimbisn 1Ali canım 40 dan yukarıdaki değerlerde sıklık şeklinde değil de düzenli şekilde olmasına bakılır inşallah vaktinde ve hayırla gelir 🫠 istediğini sorabilirsin bildiğim kadarı ile cevaplarım 💜
1Ali Tugcecimbisn teşekkür ederim ilk defa nst de bu kadar sık sık gördüm dalgaları o yüzden merak ettim 🥰