Deniz12- Normalde Ekim annesi görünen bn bugün suni sanciyla doğuma alındım. Ağrılarım oldu ama ta ki oğlum doğana kadar kucağa aldıktan snra hepsi geçiyor..🥰🤲
Deniz12- Fatmanur12345 Çok şükür kavuştuk. Sayılı zaman çabuk geçer sizler de sağlıklı kavuşursunuz inşallah,🥰🤲
Anonyyim Hayırlı olsunn kaçıncı haftada geldi? Bir de çok özel değilse neden öncesinde suni sancı verildi acaba?
Deniz12- Anonyyim Allah razı olsun.37+5 te geldi gece suyum gelince hastaneye geldiğimde suni sanciyla doğurdum.
nazel123 Deniz12- bende 37+5deyim sağlıklı hayırlı ömürleri olsun 😍 İlk çocuğunuz mu acaba benimde ilki suni sancıyla oldu suyum gelince Bugünde karnımda belimde ağrı başladı sanki benimde bakalım hayırlısıyla gelsinler insallah
Deniz12- nazel123 evet ilk çocuğum Allah sizinkini de sağlıklı büyütsün. Belki sizin de sanciniz vardır hayırlısıyla kucağıniza alırsınız inşallah