Selim_Alparslan Kızlar gece zaten mide yanmasından zor uyumuştum 3 gibi sonra rüyadan dolayı uyandım ve baktım ki hala devam ediyormuş mahvetti beni hiçbir şey geçirmiyor artık 😰 doktoruma söylemedim mide olayını 1 hafta sonra kontrolüm var söyleyeceğim artık 🥴 önerisi olan varsa deneyeceğim
Seher_ Selim_Alparslan benim hiç hamilelikte olmadı 4 aylık oldum ama önceden olduğunda toz şeker ye bastıriyo 1 tatlı kaşığı falan at bklm önceden yapardım ben hemen geçerdi
Ozcndln Selim_Alparslan canim sut ic isitip ben anca oyle bas ediyorum yoksa ekmek yesen bi sure sonra sanki midem agzimdan cikcak
Betulakbyk Selim_Alparslan canım şeker falan iyi ama anlık rahatlatıyor bana en iyi gelen soda. Yada ballı süt
momtobe8 Sakız iyi geliyor. Birde son noktada gaviscon veya rennie alıyorum ben ama onlarda bazen işe yaramıyor:( oturarak uyuyuduğum oluyor bazen. İki üç yastıkla uyumayı deneyebilirsiniz.
Ahsenveannesi Selim_Alparslan ben gece kalkip soguk süt iciyorum birde yatmadan sakiz cigniyorum kendimce cozumum bu yoksa 2 saatte 1 surup iciyordum
Mrvnr Renni tek kurtarıcım başka türlü geçmiyor. Uyurken kalbime kadar hissediyorum acıyı ilacı içmezsem
Fbasturk Selim_Alparslan bende de oluyordu mide yanması, doktorum bana 30. Haftalarda rennie duo diye bi şurup verdi, ne zaman yansa içiyorum bi kasik ve hemen geçiriyor Allah in izniyle, eczaneden de kendiniz alabiliyorsunuz