Merhaba 2 gün önce gece bende de oldu hatta uykudan uyandım uzun süre oturup ayağa kalkınca regl akıntısı olur ya aynı öyleydi bi baktım pembe akıntı, hemen doktora gittik tabii bebek ve kese iyi dediler o gün temizlik yapmıştım biraz ondan olabilir dediler bi doktora görünün kese ve bebeğe bakıyorlar ve kanama tekrar edecek mi diye takip ediyolar tedbir amaçlı progestan kullanmaya başladım bu arada 12 haftalığız biz de