Havva433 Arkadaşlar 10 haftalık gebeliğim diş etim çok sisti ağrısından duramıyorum intihap bebeğe zarar vericek diye korkuyorum Cuma günü kadın doğuma randevu aldım kadın doğum antibiyotik yazar mı yoksa dişçiye mi gitmem lazım
Nazo77 Havva433 Önce dişçiye gitmen lazım o tedavi için izin kağıdı veriyor imzalatman için ama ikinci 4-5-6 aylarda yapılıyor genelde tedaviler bende geçen hafta gittim dişim kırılmıştı doktor 6. ayda olmama rağmen müdahale etmedi diş temizliğine dikkat et çok ağrın olursa ancak müdahale edilir dedi doğumdan sonrasını bekliyorum şükür ağrım yok.
glycnkrt Havva433 mideniz bulanmıyorsa tuzlu su ile gargara yapın. önce kadın doğum doktoruma danıştım antibiyotik kullanıp diş çektirebilir miyim diye sordum evet dedi. sonra dişçi antibiyotik yazdı kullandım dişimi çekti.
Havva433 Nazo77 çok geçmiş olsun tedavi istemiyorum aslında ağrım evet var ama şişmiş şişkinlik giderse ağrı da gider Antibiyotik dişçi mi yazar yoksa kadın doğum mu ben bunu bilemedim
Nazo77 Havva433 İzin kağıdıyla beraber gittiğinde dişçi yazar canım kadın doğumcu değil ama bence ihmal etme
R-veyda44 Eğer antibiyotik yazmasa diş için eczanelerde satılan karanfil yağı var ondan alıp ağrıyan disinize sürün hem iltihabı hemde ağrıyı alıyor yeni olduğu için belki antibiyotik yazmayabilirler çünkü çok küçük organların geliştiği zamanlar
Havva433 R-veyda44 evet ama iltihapin acaba bebeği düşürme gibi bir riski olur mu zaten kese arkasi kanamam var korkuyorum