2mnnosanne123 Esranur98 ben kantron yağını arada cildime ve gögs ucuma sürüyorum bi sorun olacagını düşünmuyorum
Eminenurrr1 Ben başından beri kullandım araştırdım doktoruma da sormuştum bi problem olmayacağını söyledi ben de hep kullandım