Kızlar 2 gündür sol göğsümün alti kaburgam öyle batıyor ki ağlıyorum artık acıdan. Ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum. Bebekte hep sol tarafta toplanmış duruyor. Hareket ediyor ama hareketleri tekme vs değilde daha çok sikismista itliyor gibi. Cuma randevum var ama bi yandan da korkuyorjm normal mi bu durum diye. Ayrıca grip oldum öksürükte var. Sizde yaşadınız mı benzer durumlar ne önerirsiniz? Acile gitmelimiyim yoksa fazla mı evham yapıyorum