Brcun56 Kızlar 23 haftalık hamileyim. Pıhtılaşmam var, oksopar iğnesini hergün karnımdan yapmaya devam ediyorum bazen de korkuyorum. Benzer durum da olan var mı?
Betulerdem21 Brcun56 hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle :) tüp bebek annesiyim 26. Haftadayiz başlangıçtan beri kullaniyorum
Ecemmm07 Brcun56 bende kullanıyorum hata 2 gündür dogum yaptım hala kullanıyorum ama ben göbegime cesaret edemedim koluma yapıyor eşim