Meryss gözünüz aydın sağlıkla büyüsün inşallah 🤲🏼 ben de 1750 gramken almıştım kızımı, beni emmesini geçtim biberonu dahi emecek gücü yoktu, sürekli ayık tutmaya çalışıyodum, 40 ml sütü bitirmesi yarım saati bazen bi saati buluyordu. Bende saat başı ne kadar içerse o kadar veriyodum biberonla. 2-3 saatte bir sağım yapın, her memeyi 20 şer dakika sağın süt gelmezse bile sağıma devam edin. Sağımdan önce ve sonra 1 bardak su için. Gün içinde her saat 1-2 bardak su içerek sütünüzü artırın ama kısa süreli çok su tüketmeyin vücut fazlasını atıyo öyle . Bol su+bol sağım. Çok küçük doğduğu için biraz zaman alabilir yaşıtlarını yakalaması endişe etmeyin 🙏bide hızlı gelişmesine katkı sağlamak için aptamilin prematüre tozu var , ondan alın , anne sütüne her 30 ml e 1 ölçek katılıyor, 3 kiloya kadar kullanılması lazım ki gerçekten çok etkili