Mejsa Evet evet ben de yorum yaparken buna dikkat etmeye çalışıyorum, bir ideali var insanın kafasında bir de realitede yapabileceği/söyleyebileceği şeyler. Burada çoğu yorumda bu ikisinin birbirine karıştığını düşünüyorum. Post sahibi bir şey soruyor siz olsanız ne yapardınız diye, oooo altına boşan yazanlar hakaret edenler 😁 Sen olsan ? gerçekten yapabilir misin, bunu düşünüp yorum yapmak önemli. Ben bazı durumlarda empati yapamıyorum mesela, aile dinamiği çok farklı bazılarının. Kendime göre düşünüp yorum yapsam yanıltıcı olur. Tabii arada kaçıyordur benim de delikanlı yorumlarım jfksbs