Kplnsyd Dün komşumun ev kedisi beni tirmaladi hafif de ısırdı, aşıları tammis.26 haftaligim. Bu durumu yaşayan var mı,bir şey olur mu?
dika Kplnsyd aşıları tamsa birşey olmaz benim kedim de tirmaliyor ısırıyor hata kolum hep çizik felan çok şükür birşey olmadı şuana kadar birde bende yavru da var onlar aşisiz mesela onlarda ısırır çizer birşey yok
Buzmavise Kplnsyd aşı kartını gördün mü ? Kuduz karma iç dış aşıları varmı yapılma tarihleri yeni mi ? Bu bilgilerle doktoruna da mutlaka sormalısınn Evet ev kedisi olabilir ama aşı tarihleri önemli es geçme derim ☺️ umarım bir şey olmaz
Kplnsyd Teşekkür ederim çok sağ olun , doktoruma da danıştım o da hastaneye gitmemi önermiş. Biz de çok onemsemedik napariz bilmiyorum
Ayse0575 Kplnsyd korkma ev kedisinden. Sokak kedisi olsa ne yedikleri belli değil ondan kork derdim ama ev kedisinden bir şey olmaz.
Booksandcats Ev kedisiyse problem olmaz hamileliğimi 4 kediyle geçirdim yaram sıyrığım eksik olmadı aşılarını düzenli takip ederim çok şükür bende de bebekte de bir problem olmadı 😊
Alone Aşıları tam ise sorun olmaz. Benim de kedim var tırmaladığı ısırdığı oldu ama aşıları tam sorun yapmadık
Kplnsyd ben bu konuda pek bilgim olmadığı için sordum iyi ki de sormuşum ,tecrübeli anneler teşekkür ederim
SeldaKorkmaz Mavikelebek3434 annemlerde var kedi gittiğimde tırmalıyor bi sorun olmadı, ama endişe ediyorsan devlet hast. Acile git orda kuduz aşısı olman için yönlendiriyolar zaten.
Kubraaa04 Mavikelebek3434 ev kedilerinin aşıları tam oluyor evimde 3 kedi var arada çizikler oluyor ince hafif kanamalı çok şükür bişey yok. Kedi sahibi aşılarının tam olduğundan eminse sorun yok
Dlr13 Mavikelebek3434 benim de kedim var 38. Haftaya giricem elimi kolumu kanattı çizdi ısırdı hiçbir şey olmadı şükür ev kedisi olduğundan korkma canım Allah’ın izniyle bişey olmaz
Blueeberryy Sokak kediside evdeki kedilerimde fazlasiyla tirmikladi hicbisey yapmadim sabunlu suyla yikayin beni cocukken kopek isirdi hastaneye gittik orda bile sabunla yikayin dediler kayıt oluşturdular bisey yapmamislardi