Ceed_mom kesinlikle yaptırın rota’dan aylarca hastanede yatanlar gördüm. Oğlum aşılıydı ve rota’yı bir haftada ishal kusmayla atlattık sadece. Serum dahi kullanmak zorunda kalmadık.
Ha bu arada oğlumun zaten süt, yumurta ve buğday allerjisi vardı yaptırdığımızda. 1.5 yaşında geçti hepsi küçük yaş allerjileri kalıcı olmuyor genelde.