Yadimese Evet kızlar öncelikle selam in aleyküm burada aıle gıbı her yazdıgınızı okuuup degerlendırdık sonunda bnde dogumumu gerçeklestrdm. Dungece saat2.5ta gelen suyumla bırlınte hastaneye gittik açıklık 1cm dı yatısım verildi dogum haneye alındım 4gını sancı basladı her saattr 1cm oluyordu 9da 5cm dı doktor serum verdı sancım düzene girsin dıye 10.5ta 9cm le basladı dogumum 11.23te kızım dünyaya geldı dogum hanemde bNyo vardı her sancı sa sıcak suya grdim xok rahatladım onemlı olan sancıyı cekmek doğurma 10dk uzun oldu hakkınızı helal edın 38.haftamın sonunda dogumum oldu kısım 2750kg zanna la olur kg insallah 🤗🤲
Elifzeynepela Yadimese Allah analı babalı büyütsün. Çok güzel bir doğum olmuş . Rabbim bana da kolay doğum nasip etsin.dua edin bana sancidan uyuyamıyorum bile.
Kubractnzt Hayırlı olsun Rabbim analı babalı Sağlıkla büyütsün n inşallah . Allah’ın izniyle darısı biz bekleyenlere olsun 🥰🥰