1 Mart’ta kürtaj oldum
19 Nisan’da tekrar hamile olduğumu öğrendim 5 haftalıkken
Şuan 27. Haftanın sonundayız Allah’ıma şükürler olsun
İlk 12 hafta çok stresli geçmişti git gide o korkular azaldı ama hiç bi zaman tamamen geçmedi hem çok güzel bişey hem de anne psikolojisi için çok zor