Glr95 ilaç ile ilgili hiçbir fikrim yok ona yorum yapamam ama benim bebeğimde de 6 haftalık iken kese görünmüştü ama bebek gözükmemişti, kalp atışı da alınamamıştı bu durumda. Doktor sadece yolk sac gördüğünü belirtmişti. Aradan iki hafta geçtikten sonra yeniden muayeneye gittim o zaman hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk. Lütfen stres yapmayın. Ben de sizin gibi bir süreçten geçtim. Annelik güdüleriyle kafaya takmamak zor oluyor ama stresin de bebeği olumsuz etkilediğini düşünüp kendinizi eğlenceli şeylere odaklayın. Eğer doktor ile ilgili kafanızda soru işareti varsa başka bir doktora daha gözükebilirsiniz.