mihraninannesi02 18 haftalık hamileyim ama dik yürüyemiyorum belim de ağrıyor 40 hafta olsam ne yapacağım merak etmeye başladım siz ne durumdasınız 😅😅
Sevcannnnn mihraninannesi02 aradığım post bende 18 haftama girdim ve bugün belimin ağrısından iş yapamadım
SM5534 mihraninannesi02 bendede 17,18 de başladı baya ağrım oluyordu yamuk yürüyordum resmen bende bel fıtığıda var bide yorulunca daha çok ağrıyordu şükür birkaç gündür fazla ağrı yok magnezyum da kullanıyorum inş sizdende geçer
Minat9496 mihraninannesi02 24 haftalık aynı durum bende de var 2 haftadır çok kötü özellikle sabah ilk uyandığım saatler sağ kalcama basamıyorum sanırım doğuma kadar devam kızlar :))
rumisam mihraninannesi02 kendini yormamaya çalış özelikle süpürge yapmak uzun süreli tezgah önünde durmak vs gibi şeyler artırıyor bende Allah yardımcın olsun ilk bebem benim hamilelik meşakkatli bı surecmis baya kabulendim artık😅
SM5534 mihraninannesi02 belkide canım zaten yorulunca belimi hiç doğrultamıyorum çok belim ağrıyor sağlıkla kucağımıza alalım hepimizde inşallah 💐🤲🤲
mihraninannesi02 rumisam yormuyorum dikkat ediyorum baya ama olunca oluyor işte 🥲 benim de ilk gebeliğim çok stresli her şey 😂
mihraninannesi02 Minat9496 ay bende ya mesela uzanırken koltuktan kalkamıyorum belim ağrıyor hemen yatakta da zor dönüyorum 🥹
SM5534 mihraninannesi02 sağol canım benim Allahrazı olsun sende dikkat et yavrunu sağlıkla kucağına al inşallah 💐🤲🤲🤲🧿
S_atmaca mihraninannesi02 ben de 18+3 haftalık hamileyim ve seninle aynı durumdayım cnm inşallah geçer diyelim 🙏🏻
Rukye12345 Merhaba arkadaşlar 10+3 haftalık hamileyim belimin altı çok kötü ağrıyor ilk hamilelik ve korkuyorum bana yardımcı olabilir misiniz 🫶🏻