12moom pinaarrylmz çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum kanım çok düşük kan kaybından bisey olmasından korkuyorum dün kan serumu taktılar ama bilmiyorum yerine gelirmi belden dusunuyorum olmayi
Gzd5 pinaarrylmz 30 eylül de sezeryanim. Ne heyecan var ne korku.. hicbirsey hissetmiyorum mal gibiyim tabiri caizse. Benim gibi olan var mı bilmiyorum herkes çok mutlu çok heyecanli olduğunu söylüyor değişikkk:)
Gzd5 pinaarrylmz iyi bari yalnız değilim 😃 beni öyle götürecekler yatiracaklar kescekler ben sadece bakicam saf saf gibi 😅😅🤦♀️