Zeynep_Kaya80 Anneler zaman su gibi geçiyor postlari okurken acaba bende son 99 diyebilir miyim diyordum 😅😅
Dilek0638 Zeynep_Kaya80 99 dan sonrası hızlı geçti benim de 30 gün kaldı sezaryen günü alacağım cuma günü ☺️
aden026 Zeynep_Kaya80 bir bakmışsınız 70_ 50-40 derken bitmiş 🥰 bizimde son 16 kaldı inanamıyorum hala hatta 4 ekime sezeryan günü aldık..
Sazenin Zeynep_Kaya80 her güne Allah’ın 99 isimlerinden birimi 100 defa zikir olarak çekebilirsiniz 🙂 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ✨
glycnkrt Zeynep_Kaya80 benimde son 99 ama 20 Aralık diye öyle konuştuk fakat ilk bebeğim gibi 35 haftalık doğarsa kasım sonu 😪