Son testi bugün yaptım. İşaretli olanlar değerlendirdiğimiz günler. Sizce bu testlerle hamile kalma şansım var mı illa kopkoyu mu olması gerekiyordu?? Bazı arkadaşlar bu koyuluğun yumurtlama için yeterli olduğunu söylediler başka fikirleri merak ediyorum testlerimi yorumlar mısınız? 💕💕 