Baby_B Kizlar 14.haftadayim 2 saattir basim agriyordu,zonklayarak Tansiyonumu ölctüm 9 a 5 cikti ,normalde 11 e 7 olur Kusmam bitmisti,kusmaya basladim Böyle olup hastaneye giden var mi
rumisam Baby_B ilk aylarda çok küstüm ilerleyen aylarda ara ara kusma baş ağrısı yaşadım onların etkisiyle tansiyonum da düşüyordu ben gidiyordum hastaneye içim rahat ediyordu gitmen iyi olur tedbir iyidir her zaman
BerivanLina Baby_B 1 hbafta fln once bende oyle oldum kusmam bitmisti bas agrisi kusma sikayetiyle gittm tansiyonum dusmustu sizin gibi. 2 serum taktilar anca kendime gelebildim. Mutlaka acile gidin
Baby_B BerivanLina parol icebiliyoruz dimi Yarin doktor randevum var,oyuzden yarini bekliyorum Tansiyonum düzeldi ama bas agrim devam ediyor