birmayismasali Kızlar 28-29 veya 30 Eylül gibi adet olacağım. 12 eylülde yumurtlamam vardı. Bugün erken gebelik testi yapsam net sonuç cikar mi? Kendime söz verdim adet tarihi geçince yapıcaktım fakat dayanamıyorum🫠 veya yarın sabah ilk idrarla mı yapayım
Gzde_defne birmayismasali erken gebelikte bence çıkar çatlamanın 14.günü genelde çkıyor en kesin 17.gün olur genelde..
birmayismasali Erkekannisi2 insallahhh geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Kimyasal gebelikten sonra hamile kalmak daha kolaylaşıyor diyorlar. Bu ay o yüzden çok umutluyum. Hayırlısı olsun insallah
Erkekannisi2 birmayismasali inşAllah canım inşAllah Rabbim gonlune gore versin inşAllah , çok takma taktıkcada olmuyor ben dger ikisinde oyleydı takmadıgım zamanlar oldu hep
Sazenin Sürekli yapıp yapıp hayal kırıklığına uğramak istemiyorsanız en az 10 gün adetinizin gecikmesini bekleyin böylelikle daha sağlıklı sonuçlar alırsınız 🙂
birmayismasali Erkekannisi2 ilk çocuk olunca takmamak zor oluyor. 6 aydır deniyoruz eşimde de bende de hiçbir sorun yok. Beklemedeyiz hayırlısı olsun insallah
28kbr birmayismasali ayy adaşız bizde 16 aydır deniyoruz hiçbir sorun yok ikimizdede çok istiyoruz allah tüm isteyenlere hayırlı sağlıklı evlat versin inşallah
Burcumeydan Ben adetime 3-4 gün kala yapmıştım erken gebelik testi ve sonuç pozitif🥹 şuan 8+2 haftalığım💛. Bence sabah ilk idrarınla dene inanıyorum pozitif sonuçla döneceksin🙏🏼✨